Alla Hjärtansdag (igår)

Igår så åkte Baba & jag för att lämna Jimmy på hans förarprov. Sen så stack vi köpte kamera weiii hihi. Sen så ringer Jimmy säger att han är klar & inte klara provet..... Nehe... Sen så när vi ska hämta han så dansar han hela vägen till bilden sen skriker JAAG HAAR KÖÖRKORT hahha sötnos :P En liten lurare där ;)

Sen så stack vi t Ikea en snabbis. Sen när vi skulle parkera så stod en jävla brud i vägen & vägra flytta på sig. Hallå nått fel i huvet lr? Sen vi ba hallå kan du flytta på dig. Hon ba EEEEEEEHM az Herreguuuuuuud kan du inte vääänta lr (fet seg & fet)... Nee vi har liksom brottom flytta ba på dig. Sen kmr hela hennes bitch gäng & börja tjaffsa hahaha blev värsta livet. Va så himla arg ville ba vrida huvet av henne! Hehe :P

Så va jag så himla kissnödig sprang t toan. Sen hör jag Jimmy där inne på toan & garvar jag ba vaa liksom vad skrattaru åt? Ehm Sara du är inne på killtoan!!!! Okeej hejdå HAHAHAHA xD Men ärlit hur många toaletter finns det där männen tar hand om ungarna hahaha :P Undrade faktiskt vrf det ba va killar där haha ofta ingen sa nått :P

Seeeeeeeeeen...... Hahaha xD När vi kom hem så hann vi knappt innanför dörren innan Jimmy ba jag ska ba ut köra en sväng. Okeej visst az "första" gången han kör själv :) Så jag hann städa typ hela huset & ingen Jimmy hade kommit hem än :( Hade blivit mörkt & allt. Jag bryr mig inte så mkt om alla hjärtans dag men ändå va lite surt va helt ensam  städa hela huset på alla hjärtansdag hahaha :P
MEN SEN tillslut kom han hem :) thihi <3 Jimmy ropar på mig & säger jag ska kma in t rummet så har sötnosen köpt Vääääärldens finaste roser :D Blev fett chockat & sååå glad!!!! ♥♥♥
Sen så tar han fram ett jävla paket !!! Stort oxå :P AMG whats thaaat??!!! Så öppna jag paketet & såg han köpt en mössan  mig :D Inte vilken mössa som helst... Utan jag hatar mössor passar inte i nån mössa, men för några dagar sen så hittade jag en mössa ba omg såå mysig, ängla mössa :) Va på väg att köpa den direkt sen när jag kolla priset.... 750:- kill me liksom haha aldrig xD Men han åkte & köpte den t mig :)

Då jag gick in på fel toa :$


Paket :D :P :)


Mössan :D ♥


Rosorna & mössan som jag fick av älskling <3


Jimmy fick en chockladboll av mig hahaha stackarn :$ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0