Coclat

Jimmy stack iväg typ 7 i morse till körskolan... snark xD
Jag & mamma stack till Coclat & käka frulle. Muumms godaste laxmackan :)
Sen så kom Älskling & joy:na ;)
OOOOOOCH jag fick en present :D Hihi älskling som aldrig skulle kunna gå på stan själv & köpa tjej kläder xD Hihi men han hade köpt en skjorta till mig :D Hihi blev skit glad älskar presenter ;) Thx Bobo :*
Sen så har det gått segt.. Alla är i skolan lr jobbar xD & jag orkade inte gå på stan idag igen. Finns inga bra affärer ändå här i lkpg ändå. Så sitter hemma väntar in Jimmy & Benya får se vad som händer sen.
Imor ska det iaf fikas med the family :) Hihi ska bli kul :P

(På Coclat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0