Familjen

Käka frukost på espresso house idag med Mamma, Benne, Jimmy, Jeni & baby Agnes :)
Agnes är världens sötaste unge!! :D Kan inte sluta pussa på henne xD thihi
Jag åt gooodaste kyckling bagel :D såå klart chi latte jag, Jimmy & lil brush e lite beroende :P
Men det var mysigt iaf, såklart hade alla kameran framme på Agnes :*
Sen så gick mamma till jobbet & vi andra åkte till ljungsbro hem till Jeni. Jag myste ba med Agnes hela tiden :P
Lilla Agnes hade hicka haha så söt, så himla synd hon sluta aldrig hicka den sötnosen xD
Jennifer lagade eget bröd & gjorde godaste soppan muuummmmss :D
Sen så far vi vidare mot stan & hämtade upp mamma sen så gick vi på bio kollade på mission impossible.
Den var faktiskt bra, rolig & lite spännande :)
Ska åka tbx till sthlm imor & jag e fett trött ska nog sova snart xD

Här kmr lite bilder från idag



Baby bro, mama & Agnes


Benya med Agnes


Jeni & Agnes


Mego


Sistah

Ok??


Lite botox?? ;)


Agnes & Jimmy





Agnes med mig ring :P


Pluttisen :)


SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!


Hehehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0