Grodlår

Tjenis!

Stack ju t stan idag en sväng träffa mammsen. Stack & käka franskkebab typ mitt favoställe ända sen liten pluttis på några år :) KEEEBAB got2 be 4life dawg <3 Sen så stack vi t centralen träffa lil brush där. Sen kom 2st fram fråga mig & Mami om dom fick fråga några frågor & ta en bild & så skulle detta va med i Expressen.
Frågan var: Tycker du att det är viktigt att se "bra" ut som person på facebook när tex din chef kan gå in & kolla dig. Haha svaret får ni vell se i tidningen xD
Sen så stack dom mot nått hotell vid arlanda (Mami & brush). Sen så gick jag & Jimmy t en tattoo studio & ba hallå vi går gör en tatuering ba :) Så gick vi till ett ställe dom verka sköna, en kille hade vampyr tänder hihi cuuult :P Sen jag ba neeeeeh. Som jag gjort typ alla 15ggr jag gått t nån studio :/ Haha men tur va, för sen när vi kollade lite nogare på deras hemsida. Weeeiiii säääämsta az.. Inga raka linjer lr nått, sämsta skuggningar, färg ALLT. Aja men får kolla runt hitta nått bra ställe jaooo. Kanske 20års present? :D
Sen hitta jag en kines affär weeeiii nuuudels ;) Så plockade på oss en massa weiii.
Lämnade in 4hjulingen idag oxå så får se om de går fixa den!

(Bilder från idag)

Skiter efter kebaben! Blunda om du inte vill se liksom :O


När expressen fotar Mami (som inte vill bli fotad) xD


En mes med vietna framför :)


That Bitch got a fine azz daawg ;)


Nytt te! Gott & nyttigt :) thihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0