SuNsHiNe

Igår på morgonen åkte jag hem till min syster. Hon fixa mitt hår (inbakade flätor på sidan). Hängde där en stund. Det var första gången jag va & kolla på henne & hennes sambos lägenhet. Den va nice & stor fast håller på renovera mkt i lägehneten oxå. Sen så stack vi till stan & Broshans tjej hängde med aså. Så träffa vi kusinen Emma. Så stack vi käka kebab yeaaah buddy!! Så vandra lite på stan sen fika haha fetto:n xD
Senare åkte jag & Jimmy hem t min syster igen så kolla vi på film, sov över där. Gick upp tidigt åkte jobba en sväng. Nu ska jag dra träna. Haft världens träningsvärk i 3dar nu har gått som en apa haha men nu hare släppt så måste passa på träna lite nuuuu.




Emma min Snyggaaaa Kusse ;)


Mimmi my big sistah!!


Försökte ta en bild på dom men då fick dom världens skrattanfall
hahahaha cpbarn xD <3


Mimmi torkar bort tårarna efter skrattanfallet HAHAHA xD


Men tillslut fick man en bra bild :D


Who's Urban?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0