Wazzaa!

Wazzaa!

Fick ett par långfärdsskridskor av mammsen men har letat över hela sthlm efter pjäxor som passa, men ikke som ikke hitta inga. Så idag köpte jag nya pjäxor & L-skridskor. Så idag så tog vi en sväng på isen. Jimmy hade på sig jeans, t-shirt & en tunn vår jacka. Jag hade leggins, termobyxer, 2 tröjer & fetaste jackan hahaha såg lite roligt ut xD Men jag hatar att frysa :P Jag gick inte så bra för mig att åka L-skridskor, undrade vrf va fett grym förr på skidor & skridskor för nått år sen jag ba wtf det funkar inte. Sen pappa ba az haru skidorna på rätt sida jag ba JA det står V på den (peka på höger fot) & det står H på den (peka på vänster fot). Jimmy & Bab ba dog av garv haha då kände jag mig rikigt trög. Men hade inte ätit nått så jag skyller på de lr för att jag frös typ hahaha xD
Imor ska jag ge mig på vikingaloppen när Jimmy drar t Halmstad :P





Var & käkade på en Italiensk restaurang häromdan fick fetaste salladen
orkade knappt äta hälften :O
När vi satt & käka kom sveriges bästa mma spelare in & satte sig typ
vid bordet bredvid xD
(Före)


Hatar kasta mat men det va fan största salladen jag sett!!
(efter)


Nu ska jag knarka lite Vampire Diares puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att åka långisar!

2012-02-21 @ 05:53:42
URL: http://forortsdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0